Du sender et budskab til kunderne med den visuelle identitet, du vælger til din virksomhed.
Det bør ikke være tilfældigheder eller tidens trends, der bestemmer dit farvevalg, billedmateriale, valg af skrifter, logodesign, opsætning af visitkort, brevlinie osv. Det er vigtigt at køre stilen helt til ende. Din visuelle identitet skal være letgenkendelig i alt, hvad din virksomhed producerer, udsender og generelt kommunikerer til omverden.
Du sparer tid ved at have skabeloner til fx. brevpapir, Powerpoint-præsentationer og andet relevant. Med skabeloner er det nemt at gå til, og du er sikker på at lave en flot præsentation hver eneste gang.
Jeg kan hjælpe dig med at samle din visuelle identitet ved at redesigne, udvide eller skabe din nye designlinie. Designlinien udvikles i tæt samarbejde med dig, og jeg bliver ved, til du kan se dig selv i stilen og er tilfreds.
>> Se eksempler på visuelle identiteter jeg har lavet for andre kunder her >>
Hos mig får du en designmanual uanset størrelsen af designopgaven. Derved har du altid nogle designmæssige retningslinier at gå efter, for at din virksomhed kommer til at fremstå visuelt ensartet, hvilket giver et professionelt udtryk.
Jeg er også vant til at arbejde ud fra designmanualer og vil fint kunne videreføre en allerede valgt linie.
Der er stort set ingen grænser for omfanget af en visuel identitet, men her er et udpluk af mulige produkter:
- og finde ud af om jeg er den rette til at hjælpe dig.
- med dine kontaktinfo eller en kort beskrivelse af dine behov og jeg vil vende tilbage til dig, så hurtigt som muligt.
- Lad os tale om, hvordan jeg kan hjælpe dig bedst muligt.
Anders Frost,
direktør, Capana Group, Capana