Andreasen & Hvidberg - Geoteknik & Miljø - stod over for et generationsskifte og ønskede at få redesignet logo, den visuelle ID samt hjemmeside.
Vi bevarede grundelementerne i det eksisterende logo og tilførte det et mere tidssvarende look (skrifttype og farver) - uden at miste "rødderne". Firmaet er et gammelt og meget respekteret firma indenfor branchen, og det var derfor vigtigt ikke at sætte denne goodwill over styr.
Vi fandt nye Andreasen & Hvidberg-farver, der kunne arbejde sammen med logofarverne, hvilket gav større fleksibilitet i forhold til adskillelse af ydelser og målgrupper.
Boret fra det oprindelige logo bliver brugt som grafisk element i en mere ren og enkel form. Dette er efterhånden blevet Andreasen & Hvidbergs stærkeste visuelle udtryk.
Sidenhen er hjemmesiden, trykt markedsføringsmateriale, bildekoration, udsmykning af gangarealer mm. blevet redesignet ud fra den nye visuelle identitet.
TEJG har designet følgende for Andreasen & Hvidberg:
Se eksempler nedenfor.
Andreasen & Hvidbergs hjemmesideløsning - Forside
Andreasen & Hvidbergs hjemmesideløsning - Underside
Gå til beskrivelsen af denne case