NexTech - Danmarks førende samarbejdspartner inden for brandsikring - stiftede eget selskab i 2012 og havde brug for et logo, en visuel identitet og en enkel hjemmeside til opstart.
Efterfølgende er behovet for yderligere markedsføringsmateriale vokset støt, sideløbende med udvidelse, opdatering og sprogversionering af hjemmesiden.
NexTech fik et enkelt, stilrent logo, der bl.a. understøtter, at deres systemer lever op til ATEX-direktiverne (hvilket er et meget vigtigt parameter inden for brandsikringsbranchen) med den designmæssige reference til ATEX-logoet (Ex).
NexTechs hjemmesides struktur tager udgangspunkt i, hvilken branche den besøgende kommer fra. Dermed hjælper vi den besøgende hurtigt ind til det indhold, som de søger.
Hjemmesiden er vokset fra at være på dansk til nu at være på flere sprog og fra at have enkelte undersider med lidt tekst til nu at være mere omfangsrig og dybdegående. Et godt eksempel på, at hvis strukturen laves rigtigt fra starten, kan hjemmesiden vokse med virksomheden i mange år.
TEJG har designet følgende for NexTech:
Se eksempler nedenfor.
Visitkort
Brevpapir og salgskuvert
Se NexTechs hjemmesideløsning her >
Gå til beskrivelsen af denne caseBannere til ophæng på væg
Billeder på lærred
Gå til beskrivelsen af denne case