Mine kunder er ofte mellemstore virksomheder og institutioner, der er modne til at rykke et trin op ad udviklings- og vækststigen, og i den forbindelse har brug for en fornyelse i deres designlinie, hjemmeside og markedsføringsmateriale.
Siden jeg blev færdiguddannet grafisk designer i 1996, har jeg arbejdet i faget. Jeg har en bred og + 20 års erfaring med:
Derudover er jeg autodidakt fotograf og har stor erfaring med både erhvers- og naturfotografering.
Partner i Institut for Kundetyper ApS
Siden 2001 har jeg drevet virksomhed som marketingstrateg og grafisk designer.
Jeg har arbejdet på reklamebureau hos ADtension samt Rechnitzer & Haslet i Danmark og Stephansons Hus på Færøerne. Herefter arbejdede jeg på grafisk tegnestue/forlag hos Attuakiorfik i Grønland.
Jeg har løbende videreuddannet mig inden for fx Adobe (Illustrator, InDesign og Photoshop). Herudover holder jeg mig løbende opdateret indenfor SEO, programudvikling og nye kommunikationsplatforme såsom sociale medier, apps, blogs mm.
Jeg deler kvadratmeter med 2 andre virksomheder i vores flotte lokaler i Black Box Business Building på Porsvej 2 i Aalborg.
Institut for Kundetyper ApS - Udvikler af den danske forskningsbaseret kundesegmenteringsmetode: Emotionelle Kundetyper®
Boligstil og erhvervsindretning.dk - indretning til erhverv og privat
I juni 2017 blev jeg certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper®. En dansk udviklet kundesegmenteringsmetode der bygger på mange års praktisk erfaring samt velfunderet forskningsbaseret viden.
Jeg har arbejdet med Emotionelle Kundetyper®-metoden i flere år og hjulpet mange virksomheder til bedre at kunne forstå deres kunder og deres adfærd og derved at kunne målrette deres markedsføring med succes til den rette kundetype. Metoden giver konkrete skabeloner, ordlister, tjeklister og trin-for-trin guides samt enkle og meningsfulde retningslinier til de rette markedsføringstiltag.
Mange virksomheder bruger mange unødvendige og unødvendigt mange ressourcer (tid, penge, spekulationer) på markedsføring, der alligevel ikke virker efter hensigten. Det kan der være mange grunde til.
Jeg oplever ofte virksomheder, der markedsfører sig uhensigtsmæssigt, fordi man for eksempel:
Via min mangeårige (20+ års) praktiske erfaring i markedsføringsbranchen og min certificering i Emotionelle Kundetyper® samt mit store professionelle netværk, er jeg i stand til at rådgive din virksomhed på et meget velfunderet grundlag.
- og finde ud af om jeg er den rette til at hjælpe dig.
- med dine kontaktinfo eller en kort beskrivelse af dine behov og jeg vil vende tilbage til dig, så hurtigt som muligt.
- Lad os tale om, hvordan jeg kan hjælpe dig bedst muligt
Lene Sigvardt,
dommer og medlem af bestyrelsen, Den Danske Dommerforening